Islamic Widget

Yamaha Raider

Yamaha Raider
My Yamaha Raider 2010
CLICK the links below to Visit Me at.....

MY FACEBOOK

And join me at.....

BERSATU BIKERS CLUB (FACEBOOK GROUP PAGE)

or...

visit the OFFICIAL BLOGSPOT FOR BERSATU BIKERS CLUB



"safe ride.. enjoy the beautiful world"

BWN - DXB - LHR - DXB - BWN TRIP (01st - 05th OCT 2009)

~ Jumaat, 2 Oktober 2009
Jom tengok2 gambar trip aku kali ni...
colleague aku best2 jugak la org nye..
so aku pun rasa best je nak tangkap gambar
hehehehehe
enjoy.....





Iklan Terbaru biskut Oreo...sedap sehingga tak nampak ape2...



Senior aku...Ridzuan...memang krek dia ni...




Senior aku... Nasib. Kenal sejak aku masih skolah g...
lawak gila dia ni...
tengok jambul dia pun dah lawak..
kui kui kui




Tengok dia buat lawak hodoh... meluat aku tengok...




Memang menyampah aku tengok... so aku kasi sebijik la...




tgh santai di bilik tamu apartment kitorang kat dubai




nampak mcm sombong je muka aku... hehehehe




Tengok la gaya c Nasib tu bila org nak tangkap gambar tak penah nak serius..





nak turun bawah tanah (dubai metro station)





mana nak pegi ni? kecik je tulisan dia...





memang takde keje ni...





sebok je nak ikut amik gambar cam aku...





tengok ape??




muka aku macam nampak pelik je kat gambar ni





jejaka2 macho...
Akmal, Nobbiey & Rosazri






muka2 gangster kat dubai...






skali skala tukar style amik gambar best jugak
heheheheh


0 comments:

Catat Ulasan

I Follow them... =)