Islamic Widget

Yamaha Raider

Yamaha Raider
My Yamaha Raider 2010
CLICK the links below to Visit Me at.....

MY FACEBOOK

And join me at.....

BERSATU BIKERS CLUB (FACEBOOK GROUP PAGE)

or...

visit the OFFICIAL BLOGSPOT FOR BERSATU BIKERS CLUB



"safe ride.. enjoy the beautiful world"

BERSATU BIKERS CLUB OFFICIAL BLOGSPOT

~ Khamis, 25 Februari 2010
dah lama aku impikan utk membuat blogspot pasal BBC ni.. cuma masalahnya nak layan blog aku yg satu ni pun dah cukup mls.. pernah juga aku dan rakan biker yg lain cuba utk mbuat blogspot rasmi utk BBC tapi tak jalan2.. memang malas sgt... tambah2 lagi kekurangan bahan utk d kongsikan bersama.. gambar, cerita, events, news... mungkin sebab pekerjaan aku ni membuatkan aku tak active sangat dalam BBC. walau mcm mana pun aku tetap happy dengan bike club aku ni.. brothers & sisters dlm club BBC memang best2... aku pernah dipelawa utk join kelab KEKAL, PEMODA, Brunei Sport Bikers (time aku masih pakai Yamaha R6 dulu) dan juga Independent. Tapi aku terfikir kenapa mesti noto besar geng dengan moto besar? kenapa mesti konvoi tanpa moto kecil atau skuter? tapi dlm BBC semua rojak... apa saja motor kitorang tak pandang hina. nak join konvoi join la.. lagi best ramai2.. skuter, sportbike, cruisers... sebab tu club ni dinamakan BERSATU BIKERS CLUB

pendek cerita... kalau korang nak tau apa yg sedang, telah dan akan berlaku dlm BBC.. jom kita skodeng kat BERSATU BIKERS CLUB

0 comments:

Catat Ulasan

I Follow them... =)