Islamic Widget

Yamaha Raider

Yamaha Raider
My Yamaha Raider 2010
CLICK the links below to Visit Me at.....

MY FACEBOOK

And join me at.....

BERSATU BIKERS CLUB (FACEBOOK GROUP PAGE)

or...

visit the OFFICIAL BLOGSPOT FOR BERSATU BIKERS CLUB



"safe ride.. enjoy the beautiful world"

Dari sudut lensa Total Shooter

~ Rabu, 3 Mac 2010
a gud fren of mine, a colleague in d company..Syukriz memang seorang jurugambar yg berbakat besar.. telah lama aku memerhati hasil kerjanya dlm bidang ni.... semua nya hebat2 dan unik.. aku kagum dgnya bermula dari hobi mengambil gambar2 menjadi kerjaya sampingan nya utk mengisi masa lapang.. ramai org menjadi 'model2' yg hebat walaupun byk yg tak pernah berpengalaman sebagai model.

3rd March 2010... akhirnya giliran aku utk menjadi 'model'nya telah tiba.. tu pun keinginannya menjadikan ku sebagai model portfolio nya pernah disuarakan sejak setahun yg lalu.. tetapi oleh kerana masa tak mengizinkan baru la hari ni aku berpeluang menjadi 'model' yg hampeh.. heheheh

memang aku agak kaku menjadi model.. aku memang tak pandai bergaya ala2 model.. pernah sepupu aku ckp aku amik gambar sama mcm budak2 skolah kecik amik gambar.. heheh tp Syukriz memang pandai mengarah dan mengolah gaya ku.. dan hasilnya... aku sgt kagum dengan gambar2 tu semua.. aku sendiri bagai tak percaya yg aku boleh bergaya seperti model gitu.. cewah!! XD

nak tengok gambar2 aku tak? jom scroll ke bawah... tapi jgn lupa visit blog dia kat link ni

klik link kat sini --->
Total Shooter

eh.. lupa pulak aku.... selain hobi, dia juga menerima tempahan pre-wedding or wedding photo.














1 comments:

Rain987 berkata...

mantapp model aaa..bh gto syukriz..aku bla ja ? hahaha *joking*

Catat Ulasan

I Follow them... =)