Islamic Widget

Yamaha Raider

Yamaha Raider
My Yamaha Raider 2010
CLICK the links below to Visit Me at.....

MY FACEBOOK

And join me at.....

BERSATU BIKERS CLUB (FACEBOOK GROUP PAGE)

or...

visit the OFFICIAL BLOGSPOT FOR BERSATU BIKERS CLUB



"safe ride.. enjoy the beautiful world"

Facebook akan di tutup pada 15hb March??

~ Rabu, 12 Januari 2011

hmmmm.... aaaaa... ummmm.... ok~

korang pecaya ke tu? heheheheh aku pertama kali baca memang mula2 tu terasa panik la jugak... ye la.. FB ni tempat aku bertukar khabar dengan kawan2... tengok DRAMA STATUS kawan2 yang emo gila.. heheheh tak semua kawan2 dalam friendlist aku semestinya aku kenal sangat & mempunyai no. hp diorg kan? kadang2 kawan dalam FB tu hanya sekadar bertegur sapa dengan komen2 status & gambar.... selalu aku memang macam tu.. tapi kalau dah semakin mesra baru la aku mintak no.hp ataupun email msn, ym atau skype diorg.. kalau tak... just keep it like that... :)

ok.. back to main title... cerita pasal FB nak kena tutup ni sebenarnya bermula daripada kenyataan di dalam website 'WEEKLY WOLRD NEWS'.. dengan memberitahu pengasas Facebook, Mark Zuckerberg pada ketika ini dalam keadaan stress yang amat sangat... konon2nya hidupnya telah musnah angkara FB..

sebenarnya segala cerita yang dibuat oleh website ni orang selalu tak ambil kisah sangat sebab diorg tahu website ni hanya membuat cerita yang sudah pasti tidak ada kebenarannya... tetapi tiba2 je cerita mengenai Facebook ni orang mula percaya dan panik pastu terus share di dalam status twitter & facebook dan akhirnya cerita ni mula merebak seperti api di musim kemarau.. (cewah.. ayat skema~)

tapi korang fikir la sendiri tentang hal ni.. Facebook akan ditutup?? boleh pecaya ke? kalau ikut kan fikiran waras la... Facebook yang menghasilkan keuntungan berjuta2 ringgit dan mempunyai aset bernilai 50 billion dollar akan ditutup? Gila ke? Nak ke dia lepaskan dan bunuh facebook ni? sudah pasti pemegang2 saham facebook akan menyumpah seranah kat pengasas Facebook tu...

kalau la aku Mark Zuckerberg dan merasa stress yang amat sangat dengan Facebook ni.. lebih baik aku jual atau pun lantik CEO baru untuk menguruskan pentadbiran Facebook ni.. duit masuk setiap bulan dalam akaun dan aku akan pergi ke Makkah Al Mukaramah untuk menenangkan jiwa ku. betul tak?

so, kesimpulannya kat sini.. sebelum post cerita2 macam ni dan buat orang panik, lebih baik cari kebenaran dan kesahihan cerita tu dulu... (aku pun post jugak tp saja je nak buat orang panik sebab aku pun dah tau cerita ni tak betul...heheheh)

wassalam... Love & Respect..

0 comments:

Catat Ulasan

I Follow them... =)