Islamic Widget

Yamaha Raider

Yamaha Raider
My Yamaha Raider 2010
CLICK the links below to Visit Me at.....

MY FACEBOOK

And join me at.....

BERSATU BIKERS CLUB (FACEBOOK GROUP PAGE)

or...

visit the OFFICIAL BLOGSPOT FOR BERSATU BIKERS CLUB



"safe ride.. enjoy the beautiful world"

Bila boring melanda diri di waktu malam... =D

~ Isnin, 15 Jun 2009


15hb Jun 2009, aku rasa memang hari malas utk aku... tak banyak benda aku buat dari siang hingga ke malam... siang2 aku asyik tidur je.. maklum la, penat selepas seharian busy dengan majlis perkahwinan adik aku pada hari minggu kemarin...

tapi bila dah takde apa nak buat selain bermain PS3 dan Wii dengan adik2 ku.. aku mula terasa bosan jugak... nasib baik la member aku c hafiz ni msg aku bawak riding... tapi aku cakap la kat dia, aku tak boleh la nak riding jauh2 sebab ekonomi kewangan aku pada ketika ni teramat la sempit... selama 3 bulan aku tak banyak bekerja disebabkan cuti tahunan + cuti emergency + cuti adikku kawen... bekerja sebagai cabin crew memang leceh kalau dah tak byk flight... mengharapkan gaji bulan je.. bayar itu ini... dah abis duit aku... huhuhuh

tapi member aku ni ckp dia sponsor aku hatta minyak motor aku skali pun dia sanggup sponsor...janji riding.. huhuhuh terharu nye aku.... dia ckp kat aku, dulu2 masa dia masih blaja g.. aku dah banyak blanja dia makan... ala.. tu ceta lama laa.. skarang ni sama2 dah keja... malu la aku kena sponsor camni... huhuhu apa boleh nak buat... bulan ni memang ekonomi aku begitu teruk skali dalam masa 8 tahun aku bekerja... aku rasa
bulan depan pun belum tentu ekonomi aku stabil sehingga bulan ogos nanti baru la aku dapat bernafas dengan selesa sket.... last2 aku pun layan je la.. dah kena sponsor.. terima je... heheh

Kitorang lepak2 je dekat gerai malam di depan sungai di kawasan pekan tutong... order minuman pastu sembang2 kosong sambil tengok budak2 skaters tengah mengasah skill yg belum tajam... heheheh nanti la aku upload gambar kitorang lepak2 kat gerai tu.. aku lupa la nak ambil gambar tadi sebab asyik sembang je...

Lepas tu aku dan member aku c hafiz terus chow dari gerai tu kerana tak tahan dengan pemandangan yang agak hampeh... tiba2 je sekumpulan pondan dan mak nyah duduk kat meja depan kitorang... lepas tu asyik toleh2, jeling2, siap pasang ayu skali... ala..nak mintak ngorat la tu... eeeiii.. geli aku...rasa nak hentak je hidung diorang dengan helmet sorang demi sorang... klu aweks takpe la jugak... huhuh dunia~~~ dunia~~~

Bila dah blah.. kitorang lepak la kat parking kereta di kawasan civic centre Tutong... tengah duduk2 atas jalan tiba2 je aku rasa nak begambar2 buang boring... so aku dengan member ni pun buat la gaya ala2 model utk bike show... cuma kitorang tak seksi... menyeksa kan mata korang ada la heheheh tak la banyak sangat aku amik gambar... gambar aku sendiri pun tak banyak.. gambar member je yg lebih kat sini heheheh bila boring udah melanda diri.. mcm2 la gaya kitorg buat... tapi korang tengok gaya aku sempoi je la.. memang tak pandai bergaya aku ni.. nak buat gaya bodoh2 boleh la.. hehehe

lepas tu kitorang pun balik la umah... tamat!! (apa la dia punya ending ni.... >.<) wakakakakaka

0 comments:

Catat Ulasan

I Follow them... =)