Islamic Widget

Yamaha Raider

Yamaha Raider
My Yamaha Raider 2010
CLICK the links below to Visit Me at.....

MY FACEBOOK

And join me at.....

BERSATU BIKERS CLUB (FACEBOOK GROUP PAGE)

or...

visit the OFFICIAL BLOGSPOT FOR BERSATU BIKERS CLUB



"safe ride.. enjoy the beautiful world"

Pilar Anjos, Sis Pilar Pervy

~ Selasa, 30 Jun 2009



Ni la adik angkat ku yg berasal dari Portugal... aku panggil dia Sis Pervy... Pilar Anjos tu nama betul dia la tu... sekarang dah berumur 15thn...aku kenal dia ni masa aku tengah main online game Angels Online... disebabkan dalam kumpulan kitorg aku la yg paling tua, paling cool (cewah angkat bakul sendiri ni) dan paling lawak... dia pun suka la nak anggap aku jadi abang dia... hehe aku ok je... best apa dpt adik dari serata dunia.... mana la tau ada rezeki lebih... boleh la aku pegi ke Portugal melawat adik aku ni dan sekaligus cuti2 portugal.. korang jgn jeles pulak...heheh

owh...gambar budak kecik tu? tu la adik perempuan aku yg baru, Andreia.. heheh adik si Pervy... cute tak? =P

0 comments:

Catat Ulasan

I Follow them... =)