Islamic Widget

Yamaha Raider

Yamaha Raider
My Yamaha Raider 2010
CLICK the links below to Visit Me at.....

MY FACEBOOK

And join me at.....

BERSATU BIKERS CLUB (FACEBOOK GROUP PAGE)

or...

visit the OFFICIAL BLOGSPOT FOR BERSATU BIKERS CLUB



"safe ride.. enjoy the beautiful world"

Yea Yea... Orang baru dalam family ku...

~ Selasa, 16 Jun 2009








waaahhh... adik ku no. 2 dah kawen... tak sangka aku... heheheh baru la aku perasan kitorang adik beradik dah dewasa skang hahahahahah aku yg berumur 29 tahun ni pun masih terasa aku ni masih muda remaja.. hahah apa punya perasan aku ni... takde la.. aku sedar aku dah 29thn tapi aku tak rasa pun aku punya perangai dah 29thn... relax je.. terasa mcm masih 23-25thn heheheh well, life start at 40 hehehe

bila aku tengok adikku pakai baju pengantin.. aku mcm sedikit tak percaya yg adikku dah kawen.. heheh bila aku tengok dia bersanding... terharu pun ada tengok dia happy di samping isterinya... lebih2 lagi bila tangan ku dicium oleh kedua pengantin yg bersalaman dengan ku.....

aku bila lagi? hahahah soalan yg common aku dengar di hari persandingan adikku... ala.. aku rasa dalam 2-3 thn ni belum lagi aku nak kawen rasanya... GF pun takde.. hehehe relaaaaxx~~~

eh.. apa lak cerita psl aku ni? aku nak cerita pasal adikku dah kawen laa.. hmm adikku, Mohammad Normahaziz telah pun sah menjadi suami kepada Kaztini Binti Mohd Yacob. dan bermakna aku dah mempunyai seorang adik ipar.. weeeeeee..... \(^_^)/ tapi adik ipar ku sebenarnya lebih tua setahun daripada aku.. heheh dan adikku baru je berumur 27thn... tapi lantak la.. cinta itu buta..dan semoga mereka berdua akan kekal bahagia sehingga akhir hayat... soal cinta.. umur tak kira la... aku pun kalau nak cari isteri, aku nak yang berumur 5-10 thn lebih muda dari aku.. hehehe ceeeeewaaaahh!!!!! apa ni cerita pasal aku lagi? (~_~)" hahahhahaa

To my Bro n sis in law... I love u guys sooo much... semoga sihat, ceria dan kekal sehingga ke akhir hayat...

dan tahun depan aku dah tau topic dan gambar apa yg aku ingin masukkan dalam blog ku.... "Aku dah ada anak buah!!" hahahahaha

0 comments:

Catat Ulasan

I Follow them... =)