Islamic Widget

Yamaha Raider

Yamaha Raider
My Yamaha Raider 2010
CLICK the links below to Visit Me at.....

MY FACEBOOK

And join me at.....

BERSATU BIKERS CLUB (FACEBOOK GROUP PAGE)

or...

visit the OFFICIAL BLOGSPOT FOR BERSATU BIKERS CLUB



"safe ride.. enjoy the beautiful world"

Syawal Tiba

~ Khamis, 3 September 2009

"Bila malam tiba penuh indah berseri
Kanak-kanak main bunga api di sana sini
Pelita malam mengindahkan suasana malam
Ku tersenyum melihat jiwaku tenteram
Suasana kampungku begitu indah
Terdengar bunyi takbir yang perlahan bergema
Airmata di mataku menitis semula
Mengenangkan tersayang yang telah tiada"
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
my buddy's 1st singles 'Raya Song'...
100% created by him...
he gave me d masters' copy cd...
i've 'mp3-ed' it and make a video slideshows....
Have u find a better local's (brunei) raya song than this?
=P
comments and critics please...
(^_^)v

0 comments:

Catat Ulasan

I Follow them... =)