Islamic Widget

Yamaha Raider

Yamaha Raider
My Yamaha Raider 2010
CLICK the links below to Visit Me at.....

MY FACEBOOK

And join me at.....

BERSATU BIKERS CLUB (FACEBOOK GROUP PAGE)

or...

visit the OFFICIAL BLOGSPOT FOR BERSATU BIKERS CLUB



"safe ride.. enjoy the beautiful world"

Aku dah ada anak buah!!

~ Rabu, 10 Mac 2010
Alhamdulillah~ pada 02 Mac 2010, adik ipar aku telah pun selamat melahirkan seorang baby boy dgn cara CAESERIAN dan pada pukul 11.42am, bergema lah suara tangisan pertama seorang baby boy dan diberi nama Muhammad Amir Wazif (Muhammad, Putera pemimpin yang gigih)
baru lahir mata dah bukak.. mama kata sama macam aku dulu masa baru lahir

tak sangka aku, aku dah jadi Ayah Long (aku suka kalau anak buah aku panggil ayah long, panggilan 'uncle' atau 'pak long' dah terlalu common). Muhammad (nama panggilan yg aku panggil utknya) merupakan cucu pertama bagi abah dan mama.. heheh nak tunggu aku kawin lama lagi.. heheh so, aku kasi chance la adik aku kawin dulu... (lame excuses =P)"ayah long ni ganas semacam je, dah besar nanti nak jadi mat moto mcm ayah long gak"

Ayah Long doakan semoga Muhammad akan menjadi anak yang soleh, tabah dalam menjalani hidup berlandaskan agama, menjadi insan yg tabah dan gigih dlm mempertahankan nilai2 suci Islam di dalam jati diri nya.. Amin~Muhammad Amir Wazif Bin Mohammad Normahaziz Bin Noordin Bin Abdullah Thong

0 comments:

Catat Ulasan

I Follow them... =)