Islamic Widget

Yamaha Raider

Yamaha Raider
My Yamaha Raider 2010
CLICK the links below to Visit Me at.....

MY FACEBOOK

And join me at.....

BERSATU BIKERS CLUB (FACEBOOK GROUP PAGE)

or...

visit the OFFICIAL BLOGSPOT FOR BERSATU BIKERS CLUB



"safe ride.. enjoy the beautiful world"

Day Out with Them.. Perth City Chilling & Perth Zoo Visits

~ Jumaat, 9 April 2010
7/4/10 trip kali ni aku pegi Perth City, Australia dan yang best trip kali in aku stay over di sana 2 hari.. so aku ajak kawan2 aku melawat tempat2 yang best.. walaupun tak banyak tapi aku rasa puas hati dengan trip kali ni...


Hmmm... i forgot when was my last time visiting the zoo? hehehehe it's like...20 yrs ago??

This is kinda a special moment for me... kangaroo ni memang bebas di dalam zoo.. jinak dan tak memperdulikan manusia yang ingin membelai & bergambar dengannya secara dekat.. pendek kata kangaroo ni buat tak kisah je.. but when comes to me taking pic with her.. she shows some interest in me.. rasa2 nak bawa balik binatang ni.. heheheh lepas tu bila orang lain nak bergambar selepas aku.. dia buat2 tak kisah lagi... memang aku SPECIAL hehehehe




A Video & Picture Slides during visiting the Perth Zoo
For HD please CLICK HERE
or
visit my YouTube HERE


Lisa & Christie

Aku sesat di dalam Hutan Zoo??


ni sebenarnya sebelum kitorg naik ferry menuju ke pulau di mana terletaknya Perth Zoo.


Hmmm... I forgot what they call this ferry wheel in Perth.. LOL




Gambar2 kat bawah ni masa aku keluar jln2 dengan member2 yang lain pusing2 dalam Perth City.. Shopping centre kat sini kecik je kawasan dia... and we didnt do much here selain daripada pusing sana pusing sini.. masuk kedai keluar kedai...

Yusniza

Hj Hairul, Roziman & Norsiah duduk2 tunggu Yusniza beli barang


Ni time aku nak snap pic ni.. aku tak sedar diorang nak aku amik gambar ala2 candid konon.. penat je aku kira 1,2,3...


Patung ni kat jumpa kat luar kedai jual Cigar & Rokok.. mulut patung tu terbuka sbb utk diorg letak Cigar dalam mulut tu.. tapi aku rasa2 tiap kali diorg letak cigar kat sana mesti tak sampai 5 minit dah hilang kena kebas~~

Gambar kat bawah ni aku lupa apa nama tempat dia.. tapi diorag buat ala2 jln di England.. malas aku nak cari lagi nama tempat ni.. pandai2 la korang cari kat google search.. heheheh


bawah ni aku saja je nak buang tebiat..

3 comments:

Durrani Zamri berkata...

Wow, best nyer dpt p melancong!!!
nak jugakk~
bile la agaknye...hehe~

Normahezwan berkata...

hehehe... lps stadi cuti panjang leh la g... hehehe

Normahezwan berkata...

tu la... nak g mane klu melancong?

Catat Ulasan

I Follow them... =)