Islamic Widget

Yamaha Raider

Yamaha Raider
My Yamaha Raider 2010
CLICK the links below to Visit Me at.....

MY FACEBOOK

And join me at.....

BERSATU BIKERS CLUB (FACEBOOK GROUP PAGE)

or...

visit the OFFICIAL BLOGSPOT FOR BERSATU BIKERS CLUB



"safe ride.. enjoy the beautiful world"

Busy....busy.....busy....BUSY!!!!

~ Sabtu, 8 Ogos 2009


adui... aku tgh bz la skang ni... blog pun dah berkurun tak update... takpe, aku akan update blog aku ni dlm masa terdekat... insyaAllah...buat masa ni aku buzy dgn kerja, bila off day masa ku byk bersama moto kesayangan aku.... ala biasa la... org tgh single mingle.. hehehehe

Kepada bikers dan guests yg melawat blog ni... sama2 la kita sedekah kan surah Al-Fatihah kepada rakan biker kita yg telah kembali ke ramatullah pada 4hb August 2009 yg lalu.... sama2 lah kita beringat2 utk berwaspada dan berhati2 ketika riding moto.... aku pun skang ni 'insaf' nak bawa moto laju2... huhuhuhuh Mudah2an Allah akan sentiasa melindungi kita dari malapetaka yg tak d ingini... Amin~

0 comments:

Catat Ulasan

I Follow them... =)