Islamic Widget

Yamaha Raider

Yamaha Raider
My Yamaha Raider 2010
CLICK the links below to Visit Me at.....

MY FACEBOOK

And join me at.....

BERSATU BIKERS CLUB (FACEBOOK GROUP PAGE)

or...

visit the OFFICIAL BLOGSPOT FOR BERSATU BIKERS CLUB



"safe ride.. enjoy the beautiful world"

15th to 19th may DXB - LHR trip... (the crews)

~ Selasa, 19 Mei 2009












hmm... aku tak banyak la nak cerita pasal trip ni sbb aku dah post cerita tu aritu... yang ni saja je aku nak post sikit pasal crew2 yang membuat flight 5 ari ngan aku ni... set kali ni memang aku rasa paling best la...sbb tu aku saja je nak upload gambar2 diorg kat sini.... aku suka dgn trip kali ni sbb diorg semua memang happy go lucky orgnye... walaupun hanya ada 'sekuntum bunga mawar' tapi ianya tidak mendatangkan masalah pada mood gembira kami selama bekerja bersama...sbb dlm flight aku ni ada '3 org diva' yg memang best bagi ku hehehe tapi disebabkan flight yang terlalu rapat antara satu sama lain membuatkan hampir semua kami dalam keadaan letih, lesu dan mengantuk.... walau macam mana pun, crew2 yg bersama ku tetap ceria seolah2 mereka adalah robot yang menggunakan bateri Duracel yg tahan lama hehehehehe


p/s:
aku tengok gambar aku yang terbaru ni muka aku dah makin bulat mcm mr potato.. heheheh alamak!! kena diet lagi ni huhuhuh

0 comments:

Catat Ulasan

I Follow them... =)