Islamic Widget

Yamaha Raider

Yamaha Raider
My Yamaha Raider 2010
CLICK the links below to Visit Me at.....

MY FACEBOOK

And join me at.....

BERSATU BIKERS CLUB (FACEBOOK GROUP PAGE)

or...

visit the OFFICIAL BLOGSPOT FOR BERSATU BIKERS CLUB



"safe ride.. enjoy the beautiful world"

DXB - LHR trip...

~ Ahad, 17 Mei 2009




Dubai… uiihh.. panas gila kat dubai skrg ni… dah start nak summer dah… musim panas kat dubai ni memang aku paling benci skali… sapa2 yg kluar jln kaki tgh2 ari buta memang gila la… aku sendiri memang tak tahan dgn panahan panas terik matahari kat dubai ni. Aku rasa mcm tgh bejalan2 dlm oven yang sudah dipanaskan… masak la aku… huhuhu kalau sekadar panas mcm Brunei takpe la.. aku memang tak kisah kalau sekadar panas terik sbb aku bwk moto pun tak kira panas atau hujan, aku redah je. Tapi ni udara kat dubai turut terasa panas… aku rasa lagi baik bjemur kat pantai.. sejuk angin dia.. ni baru bulan may..bulan jun sehingga ogos memang betul2 oven la dubai ni… aku rasa klu batu letak kat luar 1 jam.. boleh goreng telur dah… trip kali ni aku tak kluar2 langsung dari apartment hotel aku… aku taknak masak kat luar tu hehehe

Kat London best sket… skrg dah musim bunga… angin dia sejuk je… smlm aku kat sana udara dia dlm 10 degree celcius… ok la.. mcm dlm icebox kat umah je.. hahaha sape la nak tinggal dlm icebox… tp masalahnya, aku lupa nak bawak jacket aku.. adoyai.. mcm mana la aku boleh lupa nak bawa.. sedangkan summer belum sampai g… sebelum aku bertolak dari rumah memang aku terfikir mungkin kat london skrg dah panas sbb trip aku ke sana bulan lepas, aku tak pakai jacket pun sbb panas dan cerah… tapi aku lupa negeri2 eropah ni memang tak dapat nak predict cuaca dia di musim bunga. Baju yg aku bawak nipis je, short sleeves lagi.... nasib baik la aku terbawak ‘sleeve ’ lengan yg slalu aku pakai ketika riding bike. Berguna jugak kat london ketika darurat.. heheh kalau tak mesti aku beku kat luar..

Skrg ni aku dah balik smula kat dubai.. besok nak balik brunei dah.. mcm biasa aku duduk dlm apartment hotel aku je tak kluar2… mcm jadi cocoon je aku rasa… kalau kluar jadik rama2 takpe la jugak heheh nasib baik la ada member baik ati nak tapaukan aku makanan… heheh kalau tak mesti kebulur :P hmm tak sabar nak balik brunei… nak menikmati off day 2 ari yg begitu bermakna sebab selepas tu aku akan keja g… memang penat keje sebagai pramugara ni.. heheh (^_^)v

0 comments:

Catat Ulasan

I Follow them... =)