Islamic Widget

Yamaha Raider

Yamaha Raider
My Yamaha Raider 2010
CLICK the links below to Visit Me at.....

MY FACEBOOK

And join me at.....

BERSATU BIKERS CLUB (FACEBOOK GROUP PAGE)

or...

visit the OFFICIAL BLOGSPOT FOR BERSATU BIKERS CLUB



"safe ride.. enjoy the beautiful world"

Famili ku

~ Jumaat, 29 Mei 2009

Hehehe saja je aku post gambar famili dgn adikku memegang sijil diploma nya... heheh bukannya nak menunjuk2 adik ku lulus dalam bidang pelajaran yg diceburinya... tp ni la gambar yg paling skema dlm byk2 gambar famili ku... jrg betul tengok babah segak camni dan mama mcm mak datin!! hahahaha

hmm nak kenal ngan adik2 aku? tp awal2 lagi aku nak mintak maaf la sbb gambar tu kabur... aku amik pakai camera hp je pastu tangkap gambar dari gambar dlm frame hahahaha

adik aku yg pakai baju itam tu adik aku yg ke-3, nama dia Mohammad Normahazimi, yg pegang sijil tu, yg k-2 Mohammad Normahaziz, baju biru yg ke-4, Mohammad Normahazri dan satu2nya permata hati kami yg bungsu, Normah Azrinah. Hmm.. nama aku? Mohammad Normahezwan

hehehe knapa semua ada 'Normah'? heheh tu la nama gabungan babah ku Noordin Bin Abdullah @ Tong Hock Ann dan mama ku Fatimah Binti Hj Mohammad @ Mayeone Binti Lungga. Hah... betul la apa yg korang fikirkan... memang la aku ni kacukan Cina + Dusun... so lepas ni tak payah lah korang tertanya2 aku ni cina ke? sbb muka nampak mcm cina.. hehehe memang la muka nampak mcm cina... dlm I.C aku pun d buat berbangsa cina... hehehehe

Amacam? best tak nama gabungan tu... simple dan lawa setelah ditambah dgn nama kami... dan aku memang tak malu kalau korg panggil aku Normah walaupun di khalayak ramai.. dah memang nama aku.... dan aku bangga dengan nama tu.. hehehe dan tiap kali ada member2 aku memanggil ku 'Cik Normah' dari jauh dan lantang aku selalu dgn spontan menjawap... "Kan saya dah kata jgn panggil saya Tuan Rumah" hahah tau dialog tu?

=3

0 comments:

Catat Ulasan

I Follow them... =)