Islamic Widget

Yamaha Raider

Yamaha Raider
My Yamaha Raider 2010
CLICK the links below to Visit Me at.....

MY FACEBOOK

And join me at.....

BERSATU BIKERS CLUB (FACEBOOK GROUP PAGE)

or...

visit the OFFICIAL BLOGSPOT FOR BERSATU BIKERS CLUB



"safe ride.. enjoy the beautiful world"

Mei Mei

~ Khamis, 21 Mei 2009





Alamak!! aku hampir2 lupa ngan adik angkat aku yg sorang g ni... heheh kompom la 'future gf/wife' aku nanti bising tanya aku brapa byk 'adik' daa..... hehehehe aku pun tak tau brapa sebenarnya 'adik' aku kat luar negeri ni... rasa2 memang byk la... phillipine, australia, portugal, greece... ah.. banyak jugak ek... heheheh nak buat mcm mana? aku memang di senangi oleh remaja disebabkan keramahan ku.. cewah!!! ye la.. klu tak, takkan ada org nak aku jadik 'abg' diorg... hehehe

Nanti2 la aku post pasal 'adik2' aku yg len tu.. ni aku nak buat post pasal Mei Mei. Berumur 15thn, berbangsa cina dan tinggal di Taiping, Perak. Aku kenal dia ni masa aku gila main online pc game, Angels Online. dalam game tu aku memang kacak dan macho la dgn level yg tinggi.. senjata2 yg canggih heheheh masa tu meimei baru je join main game ni... so bila dia jumpa aku dia terus minta tolong utk bunuh boss kecik sbb dgn level rendah dia memang tak dpt challenge la boss tu utk menghabiskan quest yg d buatnya.. aku dengan hati yg baik menolong dia membunuh boss tu dgn macho dan bergaya.

dari sejak tu, dia pun slalu la mintak pertolongan ku utk level up sehingga akhirnya kami rapat seperti adik beradik... dan dgn secara tidak rasmi aku di panggil gege (abang) olehnya sampai la skrg....

skrg ni aku dah tak main online game lagi dah... tp perhubungan kami tetap rapat seperti semasa kami bersama2 bermain Angels Online dulu... hehehehe

nanti2 aku post lagi pasal adik2 aku yg lain... tu pun kalau ada gambar diorg la... baru aku post heheh takde gambar takde cerita.... =P

0 comments:

Catat Ulasan

I Follow them... =)