Islamic Widget

Yamaha Raider

Yamaha Raider
My Yamaha Raider 2010
CLICK the links below to Visit Me at.....

MY FACEBOOK

And join me at.....

BERSATU BIKERS CLUB (FACEBOOK GROUP PAGE)

or...

visit the OFFICIAL BLOGSPOT FOR BERSATU BIKERS CLUB



"safe ride.. enjoy the beautiful world"

Geng Botak Chain Block outing to Pengkalan Angkatan Tentera Udara

~ Ahad, 31 Mei 2009









nanti2 la aku buat cerita pasal kitorang konvoi ke pengkalan tentera udara d rimba sempena Hari Jadi Angkatan Tentera Diraja Brunei pada 31hb Mei 2009.











heheh
bukannya aku malas nak buat cerita kali ni.. tapi aku skrg dlm keadaan fatigue sedikit... aku memang ada idea nak buat cerita di sini tapi aku mls dan penat.. so nnt2 la aku update bila aku free.. so aku cuma upload gambar dan buat points penting.. nnt bila aku nak update aku masih ingat lagi apa nak buat.. hehehe korang tengok je la gambar2 sini... aku? memang aku gila2 masa tu.. hehehe ala.. peduli ngan apa org lain kata.. yang penting aku tak kacau org... dan aku happy!! (^_^)v


9am - berjumpa di KAKA Restaurant di Rimba
breakfast bersama
10am - mula 'konvoi' ke pengkalan tentera udara (5 min perjalanan)
10.15am - meronda2 melihat pameran, persembahan, bergambar2
12pm - perut lapar, tekak haus... lunch time!!
1.15pm - ronda2 di GIANT superstore yg berhampiran
2.15pm - balik ke rumah masing2

ehehehehe

0 comments:

Catat Ulasan

I Follow them... =)