Islamic Widget

Yamaha Raider

Yamaha Raider
My Yamaha Raider 2010
CLICK the links below to Visit Me at.....

MY FACEBOOK

And join me at.....

BERSATU BIKERS CLUB (FACEBOOK GROUP PAGE)

or...

visit the OFFICIAL BLOGSPOT FOR BERSATU BIKERS CLUB



"safe ride.. enjoy the beautiful world"

Geng Botak Chain Block lepak di Kianggeh 30th Mei 2009

~ Sabtu, 30 Mei 2009




Mlm minggu di Kianggeh Food Court (KFC @ Kubur Food Court) kali ni memang best... org yg bekerja dah dpt gaji...(kecuali org bergaji hari)... ramai org aku tgk dtg ke sini... yg bekeluarga, yg dah couple, yg dtg dengan member2, yg dtg dengan gay/lesbian partner suma ada hahahahaah

Kalau dikirakan, memang hampir setiap minggu kitorg akan lepak2 kat KFC ni... memang best lepak kat sini... seminggu skali lepak ngan geng member pun dah kira ok la... takde la nak lepak slalu sgt... nanti geng2 yg dah bkeluarga terpaksa tdo kat luar umah... heheh kes isteri tak kasi masuk le tu =P

sebab apa best? sebab pemandangan kat sini memang cantik gila... permandangan Kampung Ayer di waktu malam memang indah... tapi sorry la sbb aku lupa nak tangkap gambar permandangan tu... nanti la bila aku lepak lagi aku ambik gambar.. hehehe insyaAllah...

Member keras dlm BBC ni sbnrnya tak ramai la... hampir semua geng aku ni dah berumahtangga... cuma aku(S43 - YZF R6) dan Mambai(S27 - Mat Rempit <------ aku suka sgt dengan lawak spontan dia ni hehehehhe) je yg masih bujang... heheh 'kepala' geng keras kitorg adalah Ismail (S69 - Royal Star), saja je dia yg jadi 'boss' sebab motor dia la yg paling besar hehehe... yg lain2 Hj Usup (S54 - Venox 250), Nooh (S30 - Vulcan 800), Jun@Boy(S77 - Venox 250) dan Hj Jul(S26 - Venox 250).... ni belum termasuk member2 lain yg belum menyertai Club BBC kitorg... Hafiz (FZ6 S2), Azri (FZ6).

Siapa cakap geng motor ni jahat2 a.k.a samseng... heheh tak semua geng motor ni tak bermoral... kitorg lepak je.. tak kacau org pun... takde pun kitorang buat nama club ganas2 seperti Hell Riders laa.. Dark Angel la.. Kubur 3kaki lebar 6kaki panjang 7kaki dalam Riders (ada ke org buat nama geng ni? hahahaha)... Tengkorak Berjambul Bikers la... atau pun Hantu Jepun Riders... heheheheh cuma aku harap takde la org nak cari pasal dengan kitorg... Faham2 je la ye... kebanyakkan geng motor mempunyai link dengan geng2 moto lain dari dalam dan luar negeri dan begitu jugak dengan kitorang.... so kitorg mungkin bukan gengster motor tapi........................................

Lagipun kitorg lepak cuma sembang2 cerita lama2, baru2, lawak2 je... takde la pulak bila kitorg jalan2, pastu org tengok semacam je, kitorg hentam sampai mati... ala... mcm dlm news pasal geng motor bermusuhan dengan geng lain kat Sydney, Australia... kat Brunei, takde semua ni...

aku ada la sorg kenalan perempuan tak suka sgt dengan bikers, dia ckp bikers ni angkuh, sombong, tunjuk lagak... hmm aku tengok dalam geng kitorg ni takde pun yg macam tu... walaupun otak kitorg gila2 tapi kitorang tak tunjuk lagak... sama je mcm orang2 lain... kitorang naik motor sebagai hobby dan beriadah.. konvoi secara sah dan tertib... takde pun seperti apa yg org lain tengok bawak motor dengan cara yg bahaya... aku tak menafikan memang ada member aku yg suka bawak laju2...aku sendiri pun kadang2 bawak motor laju... tp kitorg takkan buat tunjuk handal ketika bawak motor.

heheh harap2 org yg berfikiran serong tentang mat motor ni faham la.. tak semua org motor ni seperti apa yg korang fikirkan... aku sendiri pun tak pernah terniat utk mencuba blajar 'stunt'... buang masa aku je... klu jatuh sapa yg susah? aku jugak yang susah... baik bawak motor elok2.. laju takpe asalkan tertib di jalan raya tak di abaikan....heheheheh

Safe Ride, enjoy beautiful world.

0 comments:

Catat Ulasan

I Follow them... =)