Islamic Widget

Yamaha Raider

Yamaha Raider
My Yamaha Raider 2010
CLICK the links below to Visit Me at.....

MY FACEBOOK

And join me at.....

BERSATU BIKERS CLUB (FACEBOOK GROUP PAGE)

or...

visit the OFFICIAL BLOGSPOT FOR BERSATU BIKERS CLUB



"safe ride.. enjoy the beautiful world"

Seungu Qhalila 'Farah' visit her at.... http://seungufaraqhalila.blogspot.com/

~ Sabtu, 16 Mei 2009









Farah... Nama yg baru ku kenali dari dunia 'Tagged.com' dengan menggunakan nick Seungu Qhalila... memang aku rasa nama dia ni seswai dengan dirinya... walaupun tak banyak aku mengetahui tentang dirinya.. tapi aku memang tau farah mempunyai minat yg tinggi dalam bidang graphic n design... aku suka dengan hasil sentuhan nya... especially gambar ku yg di ambil pada tahun 2007 ketika aku menyertai safari ke padang pasir d dubai... aku kagum dengannya yg begitu kreatif mengolah dan meng-edit gambar sehingga ianya nampak begitu cantik... korang tengok la sebahagian gambar2 yang telah pun menjadi 'mangsa' c farah ni hehehehe

banyak lagi gambar2 yg ada dalam blog dia ni... aku suka sangat tengok gambar2 yang di post kat sana... kacak gilak kata orang sarawak... hehehehe korang nak tengok jugak? ha. pegi la visit blog dia kat http://seungufaraqhalila.blogspot.com/

To Farah, bro wish u all the best in every aspect u want to be... gambate!!! Mun ada gambar kacak2 gik, mek mok nangga k? hehehhe

1 comments:

Farah.O berkata...

thnx bro..hoho
may ur prayer be heard by Almighty...hoho

Catat Ulasan

I Follow them... =)