Islamic Widget

Yamaha Raider

Yamaha Raider
My Yamaha Raider 2010
CLICK the links below to Visit Me at.....

MY FACEBOOK

And join me at.....

BERSATU BIKERS CLUB (FACEBOOK GROUP PAGE)

or...

visit the OFFICIAL BLOGSPOT FOR BERSATU BIKERS CLUB



"safe ride.. enjoy the beautiful world"

Bintulu Bike Fest 2009

~ Selasa, 12 Mei 2009
































10hb April yg lalu, aku menyertai bike konvoi dari brunei ke bintulu utk menghadiri pesta bike di bintulu selama 3 ari... btolak dari daerah Tutong, Brunei pada pukul 9am kami terus menuju ke sempadan Brunei/Sarawak di Sg.Tujuh. Ekspidisi konvoi yg disertai seramai 30 org dari Kelab KEKAL, BERSATU BIKERS CLUB dan TEMBURONG BIKERS akhirnya selamat sampai ke destinasi dgn selamat di Lapangan Terbang Lama Bintulu pada pukul 4.30pm pada hari yg sama.

Setibanya di sana, kami disambut meriah oleh penduduk2 bintulu terutama ahli2 Bintulu Bikers Community. Walaupun penat, kami terus beramah mesra dengan ahli2 bintulu bikers dan juga ahli2 kumpulan bikers dari miri, mukah, sibu dan juga sabah.... kami juga mengambil kesempatan utk berjumpa dgn rakan2 bikers yg sudah dikenali utk bertanya khabar..menjelang mlm seramai 130 lebih bikers dari seluruh pelusuk borneo telah pun berada di tapak lapangan terbang bintulu lama..

Bintulu Bike Fest 2009 telah di adakan selama 3 ari dengan meriah sekali dengan sokongan padu daripada penduduk2 yg datang mengunjung perayaan yg disertai dgn gerai2 jualan aksesoris bike dan juga jualan2 yg biasa.

0 comments:

Catat Ulasan

I Follow them... =)